1.  Дослідження маркетингового середовища

 2.  Реклама як невідємна частина маркетингової фірми

 3.  Маркетингова діяльність на ВАТ “Прогрес”

 4.  Маркетингова діяльність на ЗАТ „Житомирський м’ясокомбінат”

 5.  Маркетингова діяльність на ТОВ „Обрій-2002”

 6.  Маркетингове дослідження на ВАТ «Коростенський завод залізобетонних шпал»

 7.  Маркетингове середовище діяльності вітчизняних підприємств на зовнішньому ринку

 8.  Товарна політика підприємства

 9.  Дослідженн маркетингового середовища

 10.  Сертифікація та маркування товарів (на прикладі ТОВ „ВЕЛУС”)

 11.  Вплив маркетингу на діяльність торгового підприємства на прикладі ПП “Мєшков”

 12.  Дослідження маркетингового середовища на прикладі ДП Житомирський лікеро-горілчаний завод

 13.  Кадрова політика підприємства

 14.  Марктингове оцінювання товарів Бердичівське пиво

 15.  АНАЛІТИЧНА МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА РИНКУ ПИВА

 16.  ОСНОВИ ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 17.  Політика розподілу товарів промислового призначення та особливості побудови логістичної системи

 18.  Маркетингова діяльність на підприємстві ТОВ «Бердичівський пивоварний завод»

 19.  Організація обслуговування офіційних бенкетів і прийомів в готелях

 20.